Close
אין מוצרים בעגלת הקניות שלך
חיפוש

קסדת כביש ספורטיבית ALPINESTARS SUPERTECH R10 ELEMENT

יצרן: ALPINESTARS
מק''ט: 8059347376264
₪ 5,499.00
קסדת כביש סופר ספורטיבית מקצועית לרוכבי מסלול – ה SUPERTECH R10 הנה קסדת ה"קצה" החדשה ביותר של חברת אלפינסטארס לתחום הכביש/מסלול. קסדה זו פרי של 10 שנות פיתוח ומחקר אינטנסיבי במחלקת הקסדות של אלפינסטארס תוך שיתוף פעולה עם רוכבי ה MOTO-GP המובילים בעולם. מחלקת פיתוח הקסדות של אלפינסטארס קיבלה משימה לפתח דגם זה תוך שמירה על רמת ביצועים גבוהה ביותר, חלוקת משקל אידיאלית ומבנה אווירודינאמי יוצא דופן אשר פותח במנהרת רוח.
*
+ -
למה לקנות אצלנו?
  • משלוח מהיר - תוך 3 ימי עסקים
  • משלוח חינם בהזמנה מעל 300 ש"ח
  • קנייה מאובטחת
  • שירות ותמיכה בוואטסאפ
רכישה מאובטחת
משלוח תוך 3 ימי עסקים.
חינם בהזמנה מעל 300 ש"ח
שירות ותמיכה בוואטסאפ - מענה אנושי מהיר!

▪ מבנה חיצוני: חלקה החיצוני (Shell) עשוי קרבון מסוג 3K, בצפיפות גבוהה בשיטת יציקה חדשנית, בשילוב תרכובת פולימרים קשיחים המעניקה חוזק רדיאלי, עמידות גבוהה וחיסכון במשקל.
▪ חלקה החיצוני מגיע ב-4 גדלים שונים ומעוצב אנטומית, להתאמה מושלמת לכל המידות. 
▪ קסדת SR-10 נבדקה במתקני הבדיקה הייחודיים של חברת אלפינסטארס ונמצאה יעילה בהרבה מעבר לתקן הנדרש בהסטת כוחות ופיזור אנרגיה ותאוצה סיבובית. 

▪ מבנה פנימי: שכבת ה EPS הפנימית עשויה מ 8 חלקים של פולימר בצפיפות משתנה , לספיגת זעזועים מצוינת ופיזורם עד לחלק החיצוני – תוך שמירה על חוזק מבני.
▪ מערכת M.I.P.S (Multi-Directional Impact Protection System) משולבת בחלקה העליון של הקסדה מפחיתה העברת אנרגיה לראש כתוצאה מתנועה סיבובית ומאפשרת תנועה "בריאה" של הראש בתוך הקסדה.
▪ מערכת התאמת הקסדה החדשנית של אלפינסטארס (A-HEAD) משולבת בחלקה בעליון של הקסדה ונותנת את האפשרות לכיוון גובה וזווית הריפוד ובכך להתאים לכמעט כל מבנה ראש ולכל סוג רכיבה.
▪ קסדה זו פותחה בשימוש תדיר במנהרת רוח על מנת להעניק עיצוב אווירודינאמי מיטבי, הפחתת כוח הגרירה ויציבות יוצאת דופן ברכיבה. 
▪ הספוילר האחורי בדגם זה פריק וניתן להחלפה לספוילר הספורטיבי ע"י מערכת שחרור מהיר נוחה ושימושית. 
▪ קסדת SR-10 בעלת מערכת אוורור חדשנית הכוללת 11 נקודות אוורור שונות בעלות כיסויים – 7 פתחי אוורור קדמיים הפזורים ברחבי הקסדה ו 4  פתחים ליציאת אוויר חם.
▪ לקסדת SR10 משקף חיצוני איכותי מתקן OPTICAL CLASS 1 בעובי 3 מ"מ, משקף בעל ציפוי נגד שריטות ואדים – ובעל הכנה למשקף PINLOCK.
▪ מנגנון המשקף החיצוני בעל תפס נעילה עשוי מתכת, למניעת ניתוק המשקף בעת פגיעה או מכה – מנגנון זה בעל פטנט תנועה המספק אטימה מעולה.
▪ ריפודים פנימיים איכותיים ומפנקים – ריפודים אלה פריקים וניתנים לשטיפה, עשויים בדים אנטי בקטריאליים. 
▪ מערכת ERS פנימית, להורדה בטוחה של הקסדה במקרה של תאונה או פגיעה. 
▪ אפשרות חיבור לצינור מערכת שתייה, נבדקה ע”י רוכבי הMOTO-GP הטובים בעולם.
▪ החיסכון הגדול במשקל לא בא על חשבון בטיחות, והושג ע”י בחירת חומרים חכמה ועיצוב אידאלי - קסדה זו שוקלת כ 1,540 גרם למידה M. 
▪ רצועת סגירה בשיטת דאבל D עמידה יותר רחבה מהתקן הנדרש (26 מ"מ).


תוספות כלולות בקרטון לצביעות ELEMENT (בלבד):
- משקף גמיש, פריק ומונע אדים מתוצרת PINLOCK.
- משקף חיצוני שחור (ניתן להחליף בינו לבין השקוף)
- ספוילר אחורי ספורטיבי כלול בקרטון.
- תיק נשיאה חצי קשיח.
- ספר הדרכה מהיצרן.

▪ דגם SUPERTECH R10 מגיע בתקן ECE 22.06 החדש. 

תגיות מוצר
גולשים שקנו מוצר זה קנו גם

SHOEI X-SPR PRO ESCALATE TC-1

קסדת ה X-SPR PRO היא קסדת הדגל החדשה והמובילה של SHOEI במסלולי המרוץ העולמיים. דגם ייחודי וחדשני המשלב טכנולוגיות מתקדמות בתחומי המבנה האווירודינמי ומערכות אוורור, בעלת התאמה למהירויות קיצוניות של מעל 350 קמ"ש! כל פרט ב X-SPR PRO תוכנן בקפידה, נבדק וכוונן עד שנולדה יצירת המופת חסרת הפשרות הזו! דגם זה נבדק ואושר ע"י רוכבי המסלול הבכירים והמהירים בעולם, בואו לחוות את הביצועים והרמה לה זכו רק רוכבי ה MOTO-GP – עד היום!
₪ 3,799.00

נעלי רכיבה ALPINESTARS FASTER 3 RIDEKNIT שחור/אפור/אדום

נעל רכיבה קצרה וספורטיבית, בשילוב בד רשת סרוג לאוורור מצוין. דגם זה ממשיך את סדרת ה FASTER המוכרת והאהובה של חברת אלפינסטארס המתאימה למגוון סגנונות רכיבה אורבניים וספורטיביים.
₪ 490.00 ₪ 759.00

כפפות CELER V2 שחור/אדום

כפפת כביש קיצית, בגזרה ספורטיבית קצרה – בעלת רמת הגנה גבוהה. כפפה לשימוש אורבני/ספורטיבי, עשויה עור פרימיום מלא ועור סינטטי ובעלת מיגון קשיח איכותי.
₪ 295.00 ₪ 556.00

GASGAS - מכנסי רכיבה OFFROAD

חולצת רכיבה תואמת בתחתית העמוד, תתחדשו ! מכנסי שטח עמידים,בעלי אזורי אוורור מחוררים ומחוזקים בבד Cordura®
₪ 350.00 ₪ 487.00
WhatsApp