- הרכב: שלדת בסיס מגף בחלק אחד בטכנולוגיית הזרקה רציפה ואחידה של 5 פולימרים שונים – שיטה זו מעניקה עמידות מרבית ומשקל קל .
- בחלקו החיצוני של המגף עור בקר עמיד משולב בבדי מיקרופייבר וחיזוקי TPU קשיחים -לנוחות מרבית ועמידות גבוהה.
- במרכז חלקו החיצוני של המגף שילוב של יחידות פנל פולימרי סופג אנרגיה מחומרים מתקדמים וקלי משקל.
- מגונים: מערכת ציר "להב" אחורי עשוי TPU בצפיפות כפולה נועדה למנוע מתיחת יתר תוך שמירה על גמישות וספיגת אנרגיה מצוינת.
- מערכת DHCP חדשנית פנימית בחלק אחד, עשויה הזרקה כפולה ונועדה למניעת קריסת עקב – ובעלת מגן דינאמי מובנה. מערכת זו פותחה במרוצי המוטוקרוס והסופרקרוס המקצועיים.
- מגף פנימי "סד קרסול" – שלדה ביו מכנית בעיצוב חדש להגנה פנימית נוספת מקריסת הקרסול, מגף פנימי זה מעוצב אנטומית, והוא קומפקטי ובעל טווח תנועה רחב מאוד. שילוב של שלדת המגף החיצונית וסד הקרסול מעניק ההגנה אנכית ורוחבית מפני קריסת קרסול, סיבוב הרגל במקרה של תאונה ואם זאת לאפשר טווח תנועה מצוין.
- מערכת ציר צדדי כפול מאפשרת למגף ה TECH-10לשמור על צורתו גם בכיפוף ומעניקה את ההתנגדות הפרוגרסיבית לכוחות סיבוביים ואנכיים המזיקים לקרסוליים, ברכיים ואף לאגן אם לא נבלמים כראוי.
- מגן שוק קשיח בעיצוב אנטומי, עוצב לכיסוי נרחב ולחיסכון במשקל.
- מערכת מגונים חיצוניים ופנימיים - היקפית - מעניקה הגנה מושלמת לכל אזורי כף הרגל העקב והשוק .
- סוליית המגף בהזרקה מתקדמת ללא תפרים חיצוניים כלל, נועדה להעניק אורך חיים ואחיזה מושלמת – לאחר בלאי קיימת אופציית החלפת רק מרכז הסוליה בהדבקה קלה.
- רכיסת המגף בעלת אפשרות התאמה מושלמת לרגל, מספר אפשרויות כוונון לרצועות להתאמה למגוון מבני רגל ופאץ' וואלקרו לאבטחה.
- הרכב אבזמים חדש עשוי ניילון ופיברגלס, לעמידות גבוהה ביותר וגמישות.
- חלקו הפנימי של המגף דק וגמיש על מנת לאפשר תחושה מיטבית של האופנוע.
- ספידה פנימית אנטומית ונוחה, עשויה בצפיפות כפולה וניתנת להחלפה.