Close
אין מוצרים בעגלת הקניות שלך
חיפוש

ווסט מתנפח ספורטיבי / מסלול TECH-AIR 7X

יצרן: ALPINESTARS
מק''ט: 8059347380117
₪ 4,324.00
**מסירת המוצר ללקוחות בסניפים בלבד על פי הוראות היצרן** מערכת ה TECH-AIR 7X הנה מערכת חדשנית של אפוד כרית אוויר עצמאית (אוטונומית) לתחום רכיבת הכביש הספורטיבית, מערכת מצילת חיים זו בעלת תקן FIM מחמיר ומצטרפת למשפחת כריות האוויר של אלפינסטארס שממשיכה לפרוץ דרך בתחום ההגנה האקטיבית! כבר מעל ל20 שנים שחברת אלפינסטארס עובדת ומפתחת את סדרת ה TECH-AIR על מנת להגיע למוצר האיכותי והיעיל ביותר! מערכת ה 7X החדשה פותחה במיוחד לרכיבת מסלול ורכיבת כביש ספורטיבית מעניקה את הכיסוי ההגנתי הרחב ביותר בשוק, על ידי כיסוי ייחודי של החזה, גב, כתפיים והצלעות באופן מלא – בדגם זה מגן גב חדש המעניק הגנה עד לעצם הזנב (המגן הגדול בתחום). המערכת מגיעה עם שני מצבי רכיבה מוגדרים מראש: מצב STREET לכביש הציבורי ומצב RACE לרכיבת מסלול– מה שהופך אותה לבחירה המושלמת לכל סוג רכיבה!
*
+ -
למה לקנות אצלנו?
  • משלוח מהיר - תוך 3 ימי עסקים
  • משלוח חינם בהזמנה מעל 300 ש"ח
  • קנייה מאובטחת
  • שירות ותמיכה בוואטסאפ
רכישה מאובטחת
משלוח תוך 3 ימי עסקים.
חינם בהזמנה מעל 300 ש"ח
שירות ותמיכה בוואטסאפ - מענה אנושי מהיר!

▪ גילוי תאונה/התרסקות יעיל ביותר ע"י מערכת אלקטרונית אקטיבית הכוללת 12 חיישנים משולבים חכמים (3 חיישני תאוצה תלת ציריים, וחיישן ג'יירוסקופי תלת צירי) המשולבים ביחידת הבקרה האחורית והכתפיים, יחד עם אלגוריתם התרסקות הבנוי על בינה מלאכותית המאפשרת גילוי מדויק מתי לבצע פריסה/ניפוח של כרית האוויר.
▪ אלגוריתם זיהוי התאונה פותח במשך שנים רבות ע"י שימוש בנתונים של רוכבי המסלול וה MOTO-GP המובילים בעולם, ומגוון לקוחות אלפינסטארס – אלגוריתם זה כולל נתונים של מיליוני קילומטרים ואלפי תאונות כדי להעריך במדויק מתי לפרוס את כרית האוויר לפני הפגיעה הראשונה במכשול ע"י שימוש בבינה מלאכותית! 
▪ לאחר זיהוי מצב של התרסקות, כרית האוויר מופעלת ומספקת הגנה חסרת פשרות לרוכב – עם זמן ניפוח מקסימלי של 40-60 MS (אלפיות השנייה – תלוי במידה) לניפוח מלא! ניפוח המערכת קורה לפני הפגיעה הראשונית בקרקע – להגנה המלאה ביותר הזמינה בשוק כריות האוויר! 

▪ מערכת זו כוללת יכולת טעינה כפולה, כלומר עם שני מכלי גז מלאים המערכת מספקת שתי פריסות כרית אוויר נפרדות - זאת מכיוון שרק מיכל ניפוח גז אחד יופעל כדי לנפח את כל מערכת כרית האוויר במהלך תרחיש תאונה, החלפת בלון גז מתבצעת עצמאית ע"י הלקוח בצורה פשוטה. 
▪ הכרית האוויר הפנימית מאפשרת 4 ניפוחים מלאים לפני שיש צורך להחליפה (כל עוד לא נפגעה ב3 הניפוחים הראשוניים). 
▪ למערכת ה TECH-AIR 7X קיימת אפליקציה ייעודית וקישוריות בלוטות', האפליקציה מאפשרת צפייה במצב הסוללה של המערכת בכל עת, מצב התפעול של המערכת וניתן לקבל גם ניתוח מפורט של הנסיעה הכולל את מסלול הנסיעה והמהירויות. דרך האפליקציה ניתן לעדכן את גרסת בצורה פשוטה.  
▪ סוללת ליתיום ION איכותית מאפשרת כ20 שעות רכיבה, ומצריכה רק כ 4 שעות טעינה לסוללה מלאה. (כל שעת טעינה שוות ערך ל7 שעות רכיבה בערך)
▪ מתאים ללבישה מתחת לכל מעיל או חליפת עור, היצרן מנחה שיש צורך ב 4 ס"מ של "רווח" בהיקף המעיל או החליפה – על מנת להכיל את ניפוח המערכת.
▪ דש מגנטי בעיצוב חדש לדריכת המערכת – מכיל בתוכו שקע טעינה USB-C חכם ואת יחידת נורות ה LED המתריעה על מצב הסוללה, מצב הפעולה של המערכת וכמות מיכלי הגז שנשארו לניפוח. 
▪ לדגם זה יש אפשרות להתממשק עם יחידת נורות LED חיצונית (ניתנת לרכישה בנפרד) המתאימה לכל חליפות ומעילי העור החדשים של אלפינסטארס בעלי הכנה למערכות TECH-AIR. 
▪ מערכת קלה ביותר לשימוש, רק לרכוס את הרוכסן המגנטי ולחבר את הדש המגנטי בעיצוב החדש – ואתה מוכן לרכיבה!
▪ מתג הזזה ייעודי למצב הטסה/שילוח ממוקם על יחידת הבקרה האלקטרונית (ECU) כאשר הוא מופעל, הוא למעשה מעביר את המערכת למצב שינה - ניתן לגשת למתג זה רק לאחר הסרת המארז האלקטרוני על גב המגן. מצב השילוח מאפשר לנתק את הסוללה מהמערכת במהלך הובלה או כאשר המערכת לא תהיה בשימוש לפרק זמן ממושך. 
▪ יחידת הבקרה האלקטרונית (ECU), החיישנים וכרית האוויר של המערכת ניתנים להסרה לחלוטין כך שניתן לכבס את חלקי הבד בנפרד. (חובה לפרק את כל חלקי האלקטרוניקה והכרית)
▪ לאחר ניפוח, כרית האוויר מתרוקנת אוטומטית על ידי שסתום ייעודי. 
▪ למעילים וחליפות תואמי TECH-AIR מתוצרת אלפינסטארס ישנה הכנה לקיבוע הווסט בתוך המעיל/חליפה על ידי רצועות וואלקרו.
▪ ניתן לנווט בקלות בין מצבי הרכיבה תוך כדי תנועה באמצעות האפליקציה הייעודית.
▪ המערכת מגיעה מצוידת במטען USB-C - המאפשר טעינה מהירה, קלה ונוחה.
▪ טיפול תקופתי נדרש אחת לשנתיים, או 500 שעות פעולה של המערכת (ניתן לראות באפליקציה מספר שעות פעולה). 


** נכון לחודש אוגוסט 2024 עלות השבה לכשירות או טיפול תקופתי הנה 430 ₪ כולל מע"מ (ללא החלפת כרית) ומתבצעת בסניף הראשי של חברת אבזריון – במעבדה שלנו ע"י טכנאים מוסמכים אלפינסטארס.

WhatsApp